Förvaring


Förvaring
Efter sommarens resande och kostymfix inför Prideparaden såg lägenheten helt klart ut som ett bombnedslag och jag fattade inte hur jag skulle lyckas stuva in allting i mina två garderober och enda byrå. Så jag drog iväg till älskade Ikea för att hitta lite nya lösningar.
MÄLLA Förvaringsfack, svart, vit rand Bredd: 16 cm Djup: 35 cm Höjd: 110 cm
Skorna åkte in i en "Mälla", så jag fick helt tom golvyta i ena garderoben.
ANTONIUS Stativ/trådback, vit Bredd: 44 cm Djup: 54 cm Höjd: 70 cm
På den ytan fick jag in en "Antonius" där jag slängde in tischor, byxor och kjolar från byrån.
SKUBB Förvaring, set om 6, svart
I den tomma byrålådan fick jag nu plats med ett helt gäng "Skubb" för kameragrejer, smycken, skrivböcker, pennor, smink och alla möjliga prylar.
DILLING Sänglåda, vit Bredd: 77 cm Djup: 70 cm Höjd: 20 cm
Jag verkar ju ha en fetish för att slänga kläder som jag håller på att använda, men som inte är tillräckligt skitiga för tvättkorgen på golvet. Så jag tänkte att de kunde få vara kvar på golvet, fast i en låda under sängen.
Behöver jag säga att jag älskar Ikea?

Det känns riktigt skönt att det äntligen har bli lite ordning här hemma. Nu kan jag hugga tag i all planering och jobb inför hösten.

Jag lovar att det kommer upp mer bilder på lägenheten när vi fått upp lite mer grejer på väggarna.

2 kommentarer:

  1. Ikea är bra på nästan allt - till och med mat.

    SvaraRadera
  2. Åhh jag måste också till IKEA och försök fixa lite sånt där jag med :)

    SvaraRadera