Hårtips


Hårtips
Som jag nämnt tidigare är jag en buzzador och fick möjlighet att prova på Doves Intensivbalsam. När man väl har provat produkten vill de att man skriver en rapport om den. Så här skrev jag efter att ha provat den första gången:
Hårtips
http://annabumbi.blogspot.com/
"Jag har blekt mitt hår väldigt mycket det senaste månaderna då jag gått från svart till blont hår. Mitt hår var väldigt skadat och jag använder även mycket hårspray och stylar håret mycket för att det inte ska se så skadat ut, vilket egentligen skadar det ännu mer. Det skulle helt klart bli intressant att se vad Doves Intensivbalsam kunde göra för mitt skadade hår.

Vid applicering av intensivbalsamet kändes det drygt och det var skönt att man bara kunde skölja av det direkt efter en minut till skillnad från inpackningar. Ibland kan det vara svårt att få tid att gå runt med inpackningar, men när det bara tar en minut som med Doves Intensivbalsam är det bara som att ta en vanlig dusch. 

Efter min första behandling märkte jag direkt att håret torkade fortare än vanligt och att färre hårstrån gick av när jag borstade. När det var dags att styla hade frisset minskat och det var fortfarande mjukt efter att jag hade tuberat, stylat och haft hårspray i det. Håret känns starkare och friskare och jag ser hoppas att det bara blir bättre ju mer jag använder det."
Vill du också bli en Buzzador? Det är helt gratis. Gå in på Buzzador.com och registrera dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar