God morgon!


God morgon!
 Solen skiner in genom fönstret och jag ska snart bege mig till skolan. Efter gårdagens lektion i berättarteknik var huvudet fullt med nya historier och en hel del spöken, så det var nästan svårt att somna igår kväll. Att stå på scen och berätta en historia helt utifrån en själv och inte ha möjlighet att gå in i en roll var helt utanför min comfort zone, men väldigt lärorikt och nyttigt. Har inget problem med att varken sjunga eller spela inför folk,men det där var verkligen speciellt. Efter skolan gick jag på audition för ett kort skådespelarjobb igår, så det var en hel del nerver igår.
Har länge funderat på varför man ska köpa nagellack i exakt rätt nyans när man kan ta det man har och blanda själv. Här blandade jag rosa och lite blått, så det blev mer rosa-lila. och så lite glitter på det! Me like.


Nu ska jag dra iväg och spela Wordfeud på tuben!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar