I don't know where to start


I don't know where to start
I don't know where to start
Har förstått att ni har saknat mig de senaste veckorna. Det är klart. Flera veckor utan kryptiska inlägg, fylleslag, bilder på mig och mina snygga kompisar och allt anat trams som jag lägger upp här. Förstår inte att ni klarat er utan det. Helt sjukt att hela världen inte bara stannade.

Nä, jorden fortsatte snurra och tiden rullade på. Under den här perioden har det hänt sjukt mycket saker på väldigt kort tid och mitt problem med bloggen just nu är att jag inte vet var jag ska börja. Kameran är proppad med massor av bilder från sommarens festivaler och äventyr som måste sorteras och läggas upp. Jag har massor som har hänt som måste skrivas om samtidigt som det händer nya saker hela tiden.

I detta nu går det mesta av min tid åt nya skolan (som jag skriver mer om så småningom) och åt att koda och fixa med en blogg till en ny sida som många av er säkert känner igen. Vad detta är får ni veta först när den nya sidan publiceras.

2 kommentarer: