Shopaholic?



Shopaholic?
DOLLY-50 Platform Mary Jane Shoes
Ännu ett par riktigt snygga skor är nu i min ägo. Ett par Demonia Pleaser Dolly. Synd bara att de är så förbannat obekväma! Försöker gå in dem så gått det går innan jag ska stappla fram i dem på båten. Undrar hur många gånger jag kommer ramla i trappan...
Handlade visst lite på HM...http://annabumbi.blogspot.com/
Handlade visst lite på HM idag också. Det blev lite smågrejer till morgondagen och några topar. Självklart avslöjar jag ingenting än. Det är fortfarande en natt kvar till det smäller och vi mönstrar på Silja Festival! Räkna med grymma bildbomber och rapportering från båten under helgen!

3 kommentarer:

  1. hej. fin blogg. om du vill få ett skratt kolla gärna in på min blogg.

    SvaraRadera
  2. Halloween Tävling!!! Se Twins Crews nya skräck musikvideo och vinn en ny Ipod, cd skivor och merchandise!

    Twins Crew

    Presenterar stolt den ultimata Halloween tävlingen!

    1.Pris - en Ipod (Full laddad med Twins Crew nya album) T-Shirt och cd, plektrum

    2.Pris - Twins Crews cd, T-shirt, Plektrum

    3. Pris - Twins Crew cd

    För att kunna vinna dessa fina priser svara på följande fråga vilket nummer har t-bannetåget i Twins Crews nya musikvideo "Lucifer" skicka ditt svar och namn och adress till info@twinscrew senast måndagen den 7 November

    För största möjliga njutning se den i 720p HD
    http://www.youtube.com/watch?v=gSaQScBWA-4

    Sprid gärna Halloween tävlingen

    SvaraRadera
  3. Var med och tävla om en egendesignad supersnygg almanacka!

    http://klackarochkaffe.se/2011/10/31/tavling-tryckdig/

    SvaraRadera