Ta med husdjuren till Halloweenfesten?


Ta med husdjuren till Halloweenfesten?
3 Skeleton dog costume Halloween Pet Costumes
Sitter och planerar årets halloweenkostym och tänker i vanlig ordning låta det hela bli en överraskning. Så än så länge kan ni gå och klura på vad man ska förvandlas till i år. I min halloween-research stötte jag på ett märkligt fenomen som jag inte vet om jag ska se som riktigt kul eller en mildare form av djurplågeri. Ser ju i alla fall rätt häftigt ut, så jag hoppas att inga djur kommit till skada.
15 dog lion halloween costume Halloween Pet Costumes
Ett riktigt lejon?
6 guinea pig costume Halloween Pet Costumes
Marsvin med pumpa-dräkt.
10 Darth halloween costume Halloween Pet Costumes
Darth Dog

4 kommentarer:

  1. Lejonet vinner, om jag någonsin skaffar hund får det bli en lejonhund haha.

    Jo - armen är lite svullen fortfarande, påfrestande att bli konstant mörbultad av nålar i sex timmar, Men vad tusan, resultatet kommer ju bli grymt så det är värt det alla gånger!

    SvaraRadera
  2. hahahha, fan va sexigt ;)

    SvaraRadera
  3. Haha jag dör va söta! Marsvinet tar ju priset.

    SvaraRadera