5-årsjubileum!


5-årsjubileum!
Nu 2011
Då 2006
Idag firar jag och gubben 5 år tillsammans. Just nu sitter vi och dricker bubbel och redigerar lite bilder och i kväll tänkte vi fira med lite museum och teater. Sen blir det skaldjur på fin restaurang i morgon. Här på bloggen tänkte vi dela med oss av lite romantiska bilder från vår snabbvisit i Riga.
 Vi hittade en väldigt fin park där löven dalade ner lika vackert som på film.
Bredvid en kanal
Först förstod vi inte varför hela bron var fylld av lås.
 Massor med lås.
Men när vi kom närmre upptäckte vi att varje lås hade skrivit in kärleksförklaringar.
Man kunde ta båt på kanalen.
 
 
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Åh men vilken romantisk resa det måste ha varit! Vilken grej med låsen. Blir ju nästan rörd :) Och vad roligt att ha hållt ihop så länge. Nu vet jag inte om ni har haft många tvister, men jag älskar när par inte ger upp och lyckas hålla ihop så pass längre och ännu längre givetvis!

    SvaraRadera
  2. Fiiina! Stort grattis till er. Mattias och jag vill komma på erat bröllop : D

    SvaraRadera
  3. En såndär bro finns det ju här i Stockholm.. fast jag fattade inte att det hade med kärleksförklaringar att göra :D
    Gulligt!

    Btw, jag och karln har också jubileum idag :D

    SvaraRadera
  4. Svar: Japp äppelsmaken var grymt god! :)

    SvaraRadera