Dålig bloggare!


Dålig bloggare!
Ja, jag skäms lite över att jag inte har uppdaterat här så mycket som jag önskat. De senaste dagarna har jag inte kommit hem från mina jobb innan tio på kvällen. Behöver verkligen lugna ner mig och hugga tag och få ordning i allt här hemma och på nätet.

Idag hade vi i alla fall uppvisning på våra texter i skolan. Jag körde ett utdrag ur Silver Star av Krisitina Lugn och det gick riktigt bra. Känner mig mycket mer förberedd inför vårens inträdesprover. Ni som har följt mig förstår nog vad jag menar. Om inte får ni klura på vad detta kan vara fram tills det är dags. Dagens framträdande gick i alla fall väldigt bra och jag är för en gångs skull nöjd med min insats.

Håller även på att researcha en hel del inför fotosessioner i helgen. I morgon blir det provsminkningar och styling här hemma. Känns gött att dra igång med plåtandet igen. Har inte så mycket bilder på mig i blont hår än.

Avslutar med att lova mig själv och er att uppdatera oftare. I december blir det ju julkalender också! Då måste det ju bli minst ett inlägg om dagen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar