Prova Lovefilm Gratis!


Som ni vet är jag med på buzzador och får möjlighet att prova på olika nya produkter ibland. Nu har jag fått prova på Lovefilm.se och därmed fått hyra film och spel gratis. Nu har ni möjlighet att precis som jag få prova på Lovefilm i två månader. Två av er som känner er sugna på detta och kommenterar detta inlägg kommer att få en kod av mig där ni får prova Lovefilm gratis i två månader.
Det har varit riktigt kul att få se massa ny film och jag blev speciellt glad när jag märkte att man kunde hyra spel också. Det går även att streama film gratis direkt i din dator. 

Perfekt nu när man ska spana in alla julfilmer och sen har ett helt jullov att spela spel och se på film! Kommentera nu!

4 kommentarer:

  1. Sanna testar filmlyckan inför jul, vore ju kanon att testa detta.
    Grymt skön blogg du har! :)
    thastromzsanna@hotmail.com

    SvaraRadera