På väg mot nya äventyr!


På väg mot nya äventyr!
Idag tog jag farväl av skolan och Teaterverkstan. Lite sorgligt och jag vet att jag kommer få en fruktansvärd abstinens på grund av teaterbrist och sakna klassen, men det är dags för något nytt nu. Nu kan jag äntligen lägga all energi på julens festligheter och att hitta nåt grymt att göra på nyår. Sen blir det jobba ett halvår då jag ska försöka hinna med så mycket resa, fota och filma som jag kan och sen förhoppningsvis hittar jag nån kul skola att gå till hösten. Har en hel del skolor in mind, men vi får se vart man kommer in.

Nu blir det bingen och sen upp tidigt och fixa det sista inför julafton. Får se om det blir nån inspelning imorrn. Har ett jobb på gång med en jingel till ett folkkärt TV-program just nu, men som så ofta annars står det mellan mig och en annan tjej. Uppdragsgivarna gillar att bestämma sig i sista sekund, så min morgondag är ännu oviss på många punkter. Tur att man är så fantastiskt flexibel.

Är det förresten nån mer än jag som saknar snön från förra året?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar