Skolfunderingar och Coca Cola 2011



Skolfunderingar och Coca Cola 2011

Det har varit väldigt mycket med skolan och Lucia och julspel och slutspel och träning och allt annat man måste ha för sig och tänka på. Måste säga att jag verkligen längtar efter ledighet och julefrid just nu. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte plugga i vår, utan att jobba och försöka hinna med så mycket inspelningar och fotosessioner som möjligt. Drar iväg och spelar in reklamfilm på fredag för första gången på flera månader. Ska bli riktigt kul!

Förra året vid den här tiden bloggade jag om Coca Cola och deras julreklamer. Vad tycker ni om årets reklam? Klicka på lucka 7 för att se förra årets inlägg också.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är HELT FEL att (är det telenor?) som gjort en kopia av coco cola julreklamen med liknande musik. Fel fel fel!

    SvaraRadera