Bye bye Christmas!

http://annabumbi.blogspot.com/
Jag har haft en riktigt upptagen vecka med jobb, photo shoots och träning. Denna söndag har varit den första dagen på flera månader då jag inte har haft någonting alls planerat och därmed också den enda dagen som jag har haft tid att plocka undan allt julpynt från i julas. Aningen sent, men har verkligen inte haft tid förns nu. Äntligen kan man starta det nya året på allvar. Köpte med mig lite tulpaner hem för att få lite vårkänsla. Jag hoppas få till lite vårstädning här på bloggen också. Funderar på ny design och massa nya bilder och kategorier.
I've had a really busy week and today has been the only day in months when I didn't have anything planed at all. And also the only day when I've had time to store all the decorations, ornaments and trees from Christmas 2011. Now is really time to start over the new year and I also bought some tulips to remind us of the comming spring.
I wish to have some spring cleaning on the blog as well. Thinking about a new design and lots of new pictures and categories. So stay tuned!

1 kommentar:

  1. hahahah de va fan på tiden ;)

    förresten, såg att du va i typ söderby och shootade? eller är jag way out och cyklar nu? ska bli spännande att se bilderna!

    SvaraRadera