Vampires on video shoot

Photo: Tallee Savage
Models: Lenore Caine, Anna Bumbi
I tisdags drog vi iväg i en stor husbil till Fredriksborgs Fästning med filmteamet och Timo från Stratovarius för att spela in musikvideon till Amberian Dawns nya låt "Cold Kiss". Vi passade även på att ta lite snygga bilder på våra vampyr-looks.
This tuesday we went to a fortress with the film team and Timo from Stratovarius to shoot the music video for Amberian Dawns new song "Cold Kiss". We also took the opportunity to get some nice shots of our vampire-looks.
Comments and constructive criticism is very welcome!

23 kommentarer:

  1. SV: Eftersom att jag inte är blond så vet jag ju inte hur det blir på ett hår som är blont (det är ju egentligen inte ens till fär att färga på mörkt hår läste jag, haha. Men jag var ju medveten om att det skulle bli orange). Men det såg ut att bleka upp till 7 nyanser som det stod, och jag tror att anti-yellow inpackningen som följer med är superbra :DD

    SvaraRadera
  2. Hej! Angående artikeln om bloggarna - vi skrev om dem eftersom att de har ett samarbete med varandra och har bestämt sig för att stötta varandra på ett sätt som bloggare vanligtvis inte gör. :) Annars så vill vi egentligen inte göra reklam för andra bloggar eftersom att vi har egna på vår sajt. :) /Jennyfer

    SvaraRadera
  3. Sv: I am not a fan of eating so much meat, so i use protein powder instead of meat:) And it helps to grow muscels too:)

    SvaraRadera
  4. SV Bumbi; Tack, ja jag håller med;) WOW vilka snygga bilder! I LIKE!!!

    SvaraRadera
  5. GRYM ny header!!!!!

    Jackan kommer från shock, halva priset=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sweetie! Fick hjälp av gubben med den. Äntligen fick man till nåt i närheten av hur man tänkt sig. Måste bli bättre i photoshop själv...

      Radera
  6. omg! you say my header is cool?! wtf i love your blog <3

    SvaraRadera
  7. Tack, va glad jag blev nu. :)

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket!
    Själv var du då en enastående skönhet!!

    SvaraRadera
  9. Svar: jaa kom kom kom :D börjar bli lite med tider ny!

    SvaraRadera
  10. Sjukt snygga bilder!

    Sv; Ja, jag tittade faktiskt på en med ludd först men det blev den utan av någon anledning ;)

    http://merskal.selloshop.se/p/leopard-skal-med-pls-iphone-4-4s-609

    Där har du en luddig rosa sak ;)

    SvaraRadera
  11. Tackar för kommentaren och de fina orden! :D Du är så välkommen tillbaka! Och himla cool blogg du har själv då! Snygga bilder i headern :)

    SvaraRadera
  12. Thank you :3
    I didn't play Yoostar 2 yet, but I adore Madness Returns :D
    It's a great game and it's worth playing it!

    SvaraRadera
  13. Oh, sorry.
    I find your blog beautiful.
    Your are a awesome girl.

    :)

    SvaraRadera
  14. Håller med!

    Ni var riktigt fina på bilderna!

    SvaraRadera
  15. Åh vilka snygga bilder! Tack för att du kommenterade hos mig så att jag kunde hitta hit. Vilken härlig blogg! Älskar din stil!

    SvaraRadera
  16. fy sataaan va du är snygg :O

    SvaraRadera
  17. men shit,vilka snyggingar!=)

    SvaraRadera