ABBA Audition today

Gårdagen på Dramatiska Högskolan gick faktiskt rätt bra. Hade oroat mig en del i onödan känner jag såhär i efterhand. Nu vet jag det till nästa gång. Fick veta att det var 1405 personer som sökt till tio platser. Så nu får vi se om man kommer vidare.
Dagens audition blir till en reklamfilm där de vill prova mig som Agnetha i ABBA.
På med den blåa ögonskuggan så kör vi!

The audition for Stockholm Academy of Dramatic Arts went pretty well. I felt more relaxed as soon as I met the jury. Now I know I don't have to be as nervous next time. There's 1405 people applying for 10 spots. 
Today I'm having an audition for a commercial where they want me to play Agnetha in ABBA. Bring on the blue eyeshadow and I'm ready!

11 kommentarer:

  1. Stor tävling på Studeravidare.se

    Registrera dig på www.studeravidare.se/tavla och få din unika tävlingslänk, länka till oss och skriv en rad eller två om vilka vi är i din blogg eller i dina sociala medier och se klicken ramla in på din unika klickräknaradress samtidigt som du ser ditt namn klättra på topplistan!

    1:a pris: Mac Book Air 11”
    2:a pris: iPad 3
    3:e pris: iPad 2

    Även bästa blogginlägg vinner pris den här gången!

    Skriv ett bra och roligt inlägg om oss på din blogg, meddela oss om inlägget och håll tummarna att du är ett av tio finalbidrag. En jury bestående av marknadsförare och personalvetare tar, när tävlingstiden är slut, ut en vinnare.

    Vinnaren får en iPad 3!

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja dom är underbara! :)

    SvaraRadera
  3. Sv; Ja, eller FINSK sommar blir det ju här ;)

    SvaraRadera
  4. sv: haha ja jag kan bara instämma! :)

    SvaraRadera
  5. SV: Haha, ja.. De måste vara riktigt najs att ha tillgång till allt.. Men förstår dig, att bo i sthlm året runt varje dag lär tära på en.

    SvaraRadera
  6. sv: tack & det är depend märke på det nagellacket :)

    SvaraRadera
  7. Jag håller tummarna stenhårt för dig - kommer du in är vi nästan kollegor - eller kan bli i framtiden iaf om vi någon gång lyckas hamna på samma teater=)

    SvaraRadera
  8. Vet inte om du är skrockfull, men det är jag och eftersom jag själv håller på med film och teater, så säger jag inte de olycksaliga, men välmenande orden utan håller bara tummarna för dig. ;-)
    Coolt om du får rollen som Agneta.
    sv:
    Tack! :-D
    Jepp, det mottot lever jag efter.

    SvaraRadera
  9. Riktigt coola bilder i din header. :-)

    SvaraRadera
  10. Var med och tävla om en MacBook och iPads!

    Registrera dig på www.studeravidare.se/tavla och få din unika tävlingslänk, länka till oss och skriv en rad eller två om vilka vi är i din blogg eller i dina sociala medier och se klicken ramla in på din unika klickräknaradress samtidigt som du ser ditt namn klättra på topplistan!

    1:a pris: MacBook Air 11”
    2:a pris: iPad 3
    3:e pris: iPad 2

    Tidigare vinnare i våra tävlingar är bland andra Lady Dahmer och Hanapee

    Även bästa blogginlägg vinner pris den här gången!

    Skriv ett bra och roligt inlägg om oss på din blogg, meddela oss om inlägget och håll tummarna att du är en av tio finalbidrag. En jury bestående av marknadsförare och personalvetare tar, när tävlingstiden är slut, ut en vinnare.

    Vinnaren får en iPad 3!

    Lycka till!

    /Studeravidare-gänget

    SvaraRadera
  11. tack!!

    modig du är!! jag hoppas det går vägen och att du kommer med!!

    SvaraRadera