Cupcakes + Ass Kicks

Photo: Linus Pettersson
Model: Anna Bumbi
Passar på att dela med mig ännu en bild från Linus och mitt arbete i fredags, även om det här inlägget kommer handla mer om vad jag kommer ha för mig i morgon.

I morgon ska jag nämligen på det första av 4 inträdesprov till skådespelarlinjen på Dramatiska Högskolan här i Stockholm. Det blir första gången jag söker och jag är helt sjukt nervös. Har inte varit såhär nervös inför ett framträdande på flera år. Men försöker släppa det och koncentrera mig på texten och ta juryn som vilken publik som helst. 

Många skriver om vädret just nu och det är snöstorm utanför mitt fönster. Rätt passande faktiskt då jag inte tänkte gå utanför dörren idag. Nu är det bara fokus, sista finslipet på monologerna och lite research som gäller. Behöver alla lyckosparkar jag kan få. Nu drar jag mig tillbaks till böckerna.
I'm taking this opportunity to share another picture from friday's photo shoot although this post will be more about what I'll be up to tomorrow.
Tomorrow I'm going to my first audition for Stockholm Academy Of Dramatic Arts. I'm currently more nervous than I've been about any appearance in years. But I'll try to focus on my script and just act in front of the jury as I would to any other audience. 

14 kommentarer:

  1. Super fin bild! En av den finaste jag sett på dig. :)

    SvaraRadera
  2. Vilken cool bild!!

    3-4 månader, haha, nu får jag kalla fötter :P :P Nej detta ska gå! :D

    SvaraRadera
  3. 17 grader, AWESOME! Snöstormen idag kan dra åt helvetet.

    Och ett ginormous lycka till på inträdesprovet! :)

    SvaraRadera
  4. Skit snygg bild verkligen. Ljuset och skarpheten är himla nice!

    SvaraRadera
  5. Vackra flicka :)
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  6. OMG vad snygg !!!

    SV: Ska du säga ;* hihi åh ja, man måste bara gilla dom ;D <3

    SvaraRadera
  7. Sååå snyggt!

    sv: tack ska du ha sweetie :D

    SvaraRadera
  8. vore ju förstås ascoolt med en riktig fotograf, jag planerar att köpa en systemkamera nu, för känner att jag behöver det, men jag är ju ingen professionell fotograf. Hur mycket tror du att det kan kosta då?

    SvaraRadera