Lovely Monday

Det har varit en väldigt händelserik dag. Har hunnit träna, jobba och roa mig. Här följer dagen i bilder:
Började morgonen med ett pass Core Pulse. Riktigt jobbigt och effektivt. Man gör alla möjliga typer av övningar och koreografier på en sån här ballansbräda. Burn baby Burn!
Efter gymmet pallade man ju inte med att fixa håret, plus att det blåste småjävlar ute, så det verkade lönlöst att försöka fixa nån typ av frisyr. Jag drog på mig kepan och begav mig in mot stan.
När jag jobbat klart drog jag och Göran och käkade middag på Elie's kök och bar. Riktigt gött.
Sedan drog vi iväg till bion för att äntligen få se Dark Shadows. Bland biogodiset hade vi naturgodis i form av nya blåbärs- och jordgubbstoppar. Precis som kokostoppar fast mycket godare!

Filmen var långt över förväntan. Har alltid älskat Tim Burton, men efter de senaste filmerna har förväntningarna minskat. Kanske därför man tyckte den var så bra också. Jag vill lätt se den igen!

4 starka stjärnor till Dark Shadows!

1 kommentar:

  1. Måste måste måste måste se filmen. Nu ungefär. Fast vår bio visar bara film en gång i veckan, på söndagar haha. Och då har man bara en film att välja på haha igen.

    SvaraRadera