"Where did you get that dress?"

Ni är faktiskt ett gäng som frågat var jag har fått tag på "klänningen" som vi plåtade i senaste sessionen. Härligt att se att jag kan "sälja in" kläder hos er. :)
I vilket fall som helst kan jag ju börja med att säga att detta inte är en klänning, utan tre olika delar som jag stylat ihop. 
Toppen köpte jag på HM för över 6 år sedan. Har klippt av ärmarna på denna så att det blev ett linne. Korsetten är köpt på Rock Zone för ungefär lika länge sen. Kjolen är från HM's vinterkollektion förra året som reades ut nu i våras. 
Där ser ni vad man kan få till om man rotar djupt i garderoben.
There's actually a lot of you who asked where I got hold of the "dress" that we've photographed in the last session. Great to see that I can "sell in" clothes to you. :)
In any case, I will start by saying that this is not a dress, but three different pieces of clothing that I styled together. I bought the top at HM for over 6 years ago. I cut off the sleeves on it and it turned into a tank top. The corset is purchased at Rock Zone for about as long ago. The skirt is from HM's winter collection last year that got on sale this spring.
Now you know what you can accomplish just by digging in the closet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar