"She's got a retarded nose"

It's now 3-4 years ago since we recorded this video and I haven't checked this page with comments of the video until now. I found lots of nice comments about my work in the video and kept on reading. It didn't take long before I noticed all the comments about my nose. At some pages half of all comment was about my looks and my nose. Either you hated it, you loved it, you wanted to cut it off or use it as a skiing bump. Hundreds and hundreds of comments.
I understand the amount of these kind of comments since the cameraman and the director choose to use these kind of angles that really shows off both mine and Jimmie's noses. (I don't know why) I have never got many comments about the nose in any other work I've done with pictures, videos or movies before other than people enjoy working with me for my special features. 

My nose is most certainly not a flaw. It's one of my absolute strongest features and the one thing that I'm completely satisfied with about myself. 


Although I do have a few opinions on the camera mans and directors choice of angles now and then. But they probably used those clips of me because my profile actually pulled it of. Noses looks weird in that kind of angle and that's just the way it is. I can't think of anyone else handling those angles better

That's all from me and my lovely nose. Want to check it out in more angles? Please visit my blog or Facebook-page. 
//Your Nose-girl, Anna Bumbi
Dead by April, DBA, Jimmie Strimmel

7 kommentarer:

  1. Hhaha 1: alla på youtube är muppar. 2. Nästan alla näsor ser konstiga ut egentligen om man sitter och stirrar på den utan att titta på resten av ansiktet. 3. Din näsa var väl fan en modell näsa för ngn näsreklam eller skulle vara eller ngt sånt förut? Den är iaf den finaste näsan jag sett XD <- avis. Skulle vilja se hur de som kommenterats näsor ser ut ^^ svårt att klå din liksom, beautiful nose-girl. <3

    SvaraRadera
  2. Youtubekommenterarna är ju inte de skarpaste verktygen i lådan om man säger. Jag tål inte den där låten, men du är snygg och din näsa är fantastisk, alla som säger nåt annat behöver fan en synundersökning.

    SvaraRadera
  3. lol, I like your nose

    SvaraRadera
  4. Ja tkr du har fin näsa ;3

    SvaraRadera
  5. Har aldrig tänkt på att det är du i videon. Har liksom aldrig slagit mig. Men är ju bara att skita i alla kommentarer de slänger iväg på youtube, det kan ju sitta vilken mupp som helst i världen och tycka att just deras åsikt om din näsa är viktig :P:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis. Tar inte åt mig så mycket personligen, men jag tänker mer på om någon annan som inte är lika "stark" som jag skulle utsättas för det. Jag överdriver inte när jag säger att på vissa sidor handlade mer än varannan kommentar om mitt utseende. Det är 11000 kommentarer totalt, så det blir en del. Folk kommer alltid skriva skitkommentarer på nätet, men den här gången var det lixom inget jag hade bett om. Vill med inlägget visa att man kan utsättas för sånna här påhopp och fortfarande ha samma syn på sig själv och inte låta sig påverkas.:)

      Radera
  6. I've always loved your nose!

    SvaraRadera