4 december 2012 - I love lamp!

Our new star 🌟
Idag har jag pluggat branschkunskap inför torsdagens tenta. För att komma ut i det vackra vintervädret tog jag och G en shoppingrunda. Vi har märkt att de mesta av våra julgrejer bara är sånt som ska hängas upp i granen. Vi har typ inte en enda tomte hemma.

Love it when it happens… I’ll just try and walk home then…
Var dessutom tvungen att köpa nya skor då alla mina par är sönder. De gamla kängorna fick ersättas av en liknande modell som är mer glansiga och förhoppningsvis lite mer hållbara. Känner ändå fortfarande att jag skulle behöva ett par riktiga skor som tål att springa ut i skogen med.
Är i alla fall riktigt nöjd med den nya stjärnan som lyser upp vardagsrummet riktigt fint. Hoppas få lite mer bilder på lägenheten snart när vi förhoppningsvis har lite mer ordning. Det är mycket på en gång nu med plugg inför 4 tentor, jobb med microfestivalen #tolvtolvtolv och förberedelser för ToxicRose's releasefest plus mitt helgjobb. Då blir det lätt lite stökigt hemma.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin stjärna. Äh tomtar är överskattade. Gå all in på julgranen.

    SvaraRadera