6 december 2012 - Plugg, gym, blogg

Very welcome mr Plow! Hopefully I won’t have to ripple through the snow tomorrow. It is kind of fun though. 😊#snow #plow #christmas #stockholm #sweden
Äntligen fick man lite plogat hemma så man slipper halka runt och bestiga snöberg för att ta sig någonstans. Fast idag blev ändå en inomhus-dag. Jag fick ju inte åka till skolan och göra tentan som jag pluggat till. Istället har jag pluggat hela dagen och bara gått utanför dörren när det var dags att gå till gymmet. Var ju tvungen att få gå o röra lite på mig. Där var jag nästan helt ensam, vilket är ytterst ovanligt speciellt såhär inför jul då det gäller att köra hårt in i det sista inför julborden. Folk måste vara totalt insnöade. 
Nu blir det mer plugg och design och fix med #tolvtolvtolv-bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar